friday, I´m in love

Min fredag har faktiskt varit väldigt bra!
Skoldagen började med Remade Sweden (alltså. Alla skulle ta med sig typ krukor och grejer som de inte använde.. sen skulle vi göra om de till något helt annat!) Jag var bara med i typ tjugo minuter för sen bestämde jag och Cajsa oss för att gå ner och jobba på våra saker i träslöjden istället. Nu är jag nästan klar med min tekniklåda, och när jag väl är det så har jag VG i träslöjd! jippi!
Därefter gick vi till 7eleven och köpte french hot dog.. Visste ni föresten att det ens fanns ett 7eleven här i eskilstuna? Det är iallafall gamla Shell bredvid stålforsskolan.
Efter korven gick vi ner mot sporthallen där det var fyrkampen! Det är en tävling som elevrådet arrangerar där alla arbetslag på stålfors möter varandra i olika grenar som t.ex cykling på en trehjuling osv..
A-laget vann, och B-laget (alltså mitt arbetslag) kom tvåa! Men vi vann iallafall priset som bästa hejarklack..
Efter det vandrade jag, Fella och Nattis ner på stan för att kolla lite, efter att vi hade gått runt hela stan så cyklade Nattis hem till sig och jag o Fella gick hemåt mot tunavallen.. Vi hämtade nycklarna till m&m:s lägenhet och sen gick vi upp dit för att städa (eller jag städade medans Fella vattnade blommorna)
Tro inte att jag städade frivilligt, jag får nämligen pengar för det sen när dom kommer hem!
Runt klockan 19.00 så tog jag och min söta lilla felicia bussen till hällby.. Där spenderade vi kvällen hemma hos Anton med några fler!
Nu har jag precis kommit hem och insett att jag faktiskt ska upp tidigt imorgon! Jag ska på hajk med laget.. Jippi!
Hoppas att den härliga värmen håller i sig nu bara, annars blir det inte kul för mig som ska spendera en hel natt i tält...
Bilder kommer såklart därifrån! Men nu ska jag äta nånting och sedan göra mig iordning för sängen!
Ha en trevlig helg!♥

Ursäkta den suddiga bilden!
Men felicia, jag tycker om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0