Du är faktiskt bland de bästa jag har´

Nu är klockan 21.39.. dvs att Fråga Olle börjar på femman om 16 minuter! Jag har precis duschat och rakat benen, så nu ska jag snart måla naglarna också! Det är så trevligt att pyssla om sig själv ibland... Och nu var det bara fööör längesen jag gjorde det!
Fischer var här i några timmar förut, vi pratade, chillade, lagade mat och kollade på Room Service! Mucho trevligt.. Och välbehövligt, för det känns som att vi måste komma tillbaka till varandra nu! För jag dör om jag inte får vara med dig..
Imorgon börjar skolan 09.30, alltså en timmes sovmorgon. Och så slutar den med hemkunskap 15.15! Fast de senaste lektionerna har vi fått gå hem efter ca fem minuter, så vi får hoppas på det imorgon också! Klockan 17.00 har vi HANDBOLLSträning! Jippi! Ingen har längtat så mycket som jag kan jag ju säga! Fasen vad kul det ska bli!
Därefter får vi väl se vad som händer.. Men jag uppdaterar bloggen imorgon igen!
Ha det bäst,flodhäst!♥


Aldrig utan dig Johanna Fischer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0