det löser sig!

idag tog jag en riktig sovmorgon! Jätteskönt faktiskt, för det var så otroligt längesen jag hade tid med det!
Planerna idag var egentligen att sitta på biblioteket med min SO grupp.. Men, vi fick reda på att dom har stängt idag, så nu blir det lite panik om jag ska vara helt ärlig! Vi har knappt kommit nånstans och arbetet ska vara inlämnat på tisdag.. Yeye, som det mesta annat så hoppas jag att det löser sig!
Idag ska jag istället ta det lugnt hemma och plugga lite på kemi, tyska och SOn. Senare ikväll ska jag på party i Ostra.. Frågan är bara hur jag ska komma dit och hem!? Någon som läser det här som kan tänka sig att vara min taxi?
Riktigt kul ska det bli iallafall!
Nu till den viktiga frågan... Vad ska jag ha på mig???
Hehe, har faktiskt ingen aning om jag ska vara helt ärlig! Men, det löser sig det också!
Ni får ha en jätte härlig dag!♥


Nu kör vi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0