den här känslan är värd varenda jobbiga sekund

Min kväll blev inte riktigt som väntat! Träningen blev inställd av någon orsak... Alice kom iallafall hit så vi chillade och åt mat! Klockan 18.00 kom hennes snälla pappa och hämtade henne och jag gick upp och fortsatte med min chillning... Men eftersom att träningen var inställd och jag inte har varit speciellt nyttig den här veckan så bestämde jag mig för att gå ut och springa.. Så det gjorde jag, vet inte exakt hur långt jag sprang men det lär ha varit mellan 4-5 km!
Man mår alltid så bra efter man har tränat! Hur jobbig träningen än är så är känslan efter värd varenda jobbiga stund! 
Imorgon klockan 16.05 går mitt tåg mot Stockholm.. Jag och Alice ska gå på jakt efter en affär som heter Buterix, där hade vi tänkt att köpa röd kroppsfärg som vi ska andvända på lördag! Vi kommer vara så grymt coola! När vi har hittat affären ska vi väl hem till Fanny och Zarko.. blir att övernatta där också! Ska bli himlans trevligt faktiskt!
Nu blir det att chilla lite och sedan sova!
Ha en jätte bra helg foolk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0