boyce avenue

idag har det varit en bra dag! Först skolan, sen hem och lämna av väskan! Sen tog jag sällskap med linus ner till stan där jag mötte upp Alice! Så vi gick och letade klänningar till skolavslutningen.. Fan vad svårt det ska vara alltså... Helt sinnes!
Sen kom Fischer så vi avslutade klänningsletandet för att påbörja skoletande åt johanna! Klockan 19.00 satt vi i Elimskyrkan (mittemot Godisland) och lyssnade på musik.. Dags kör hade nämligen vårkonsert! Den var helt okej faktiskt! Sedan gick jag hem och nu sitter jag i min säng och lyssnar på Boyce Avenue! Tack Linus för tipset, jag har nu nya idoler! Klockrent band må jag säga!
Ni kan kolla in dom här : myspace.com/boyceavenue
Nej nu blir det chill på hög nivå!
Tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0