blaskigt värre!

Idag hade jag nationella prov i Matte! Jag tror att det gick ganska bra faktiskt.. Men är ju som sagt inte helt säker! Det är jag aldrig när ämnet är matematik!
Efter skolan åkte jag hem och käkade sen var det bara att ta sig i kragen för att åka till Torsharg för att träna fys från 17.30-19.00! När det var ungefär en timme kvar började det spöregna! Riktigt skönt var det för oss som tränade så hårt så att vi svettades som grisar i solen! Men blaskigt blev det.. Tycker så synd om mamma som får tvätta mina leriga kläder!
Idag är det bara 5 dagar kvar tills vi ska till Globen och heja fram guif till ett guld! Jag är så jävla taggad!
Jag åker upp till Stockholm på fredag för att kolla in Fannys och Zarkos lägenhet med Alice! Övernattar alltså där! Riktigt nice faktiskt!
Yeye, nog snackat för min del! Nu är det Desperate Housewives som gäller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0