baby you´re all that I need

Idag är det söndag, vilket betyder Söndagsångest!
Fast idag tror jag inte att det blir så mycket, vi går ju faktiskt bara tre dagar den här veckan!
Ganska skönt faktiskt.
Så, vad händer denna söndag?
Jag ska städa garderoben med mamma, eftersom att det ser ut som att det har varit ett stort världskrig därinne, med massor av atombomber! Visserligen så trivs jag när det är stökigt, men ni vet ju hur mammor är?
Har ni tänkt på hur lite tid det är kvar tills sommarlovet är här? Det har jag! för min klass/skola så är det ungefär bara 8 riktiga skoldagar kvar! Shit alltså.. Någon kommer ju att gråta på skolavslutningen kan jag ju säga!
9c jag tycker om oss grymt mycket! tre år till med er skulle inte sitta helt fel.
nehe,nu ska jag faktiskt sätta igång att rensa bombnedslaget!
Pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till :) <3

2009-05-17 @ 16:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0