årets första myggbett!

Kvällen blev väldigt lyckad igår trots alla mygg.. Jag har hur mycket myggbett som helst på benen! Men det var kvällen värd...
Jag blev extra glad när jag fick syn på Emelie.. (hon hade bestämt sig för att inte hänga med.. men sen kom hon iallafall)
Bilder från igårkväll kanske kommer.. Ni får hålla utkik liksom!
Idag ska jag träffa Fella och Nattis(?) på Tunapark runt klockan ett.. Vi ska köpa presenter åt Ellen och Emma.. Runt klockan två kommer mamma också att anlända till TP, så då blir det att leta som ett djuriskt djur efter en jävla klänning! Idag ger jag mig verkligen inte!!!
Efter tunapark tror jag att jag ska med mamma och handla också.. Sen blir det hem och städa rummet! Ni skulle typ svimma om ni såg hur det såg ut! Senare ikväll ska jag till MingPalace med tjejerna och därefter bär det av till Ellen för singstar och sleeepning!
Ganska fullspäckad dag va? Dvs att jag absolut inte har tid att sitta här mer!
Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: emsss

cissi, du skulle svimma om du såg mitt rum :D

2009-05-22 @ 12:36:54
URL: http://thosesummerdays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0