andra doppet i år!

Jag har spenderat hela kvällen med Felicia, och vi har haft mucho skoj! Vi har ätit på Max, köpt godis på Coop och badat!
Kan ni fatta? Jag har badat för andra gången i år!
Vi åkte nämligen hem till min morbror, och dom bor precis vid ån, därför hoppade vi i ...
Skapligt kallt? Nej, Iskallt!
Nu ska vi snart ta vårat pick pack och gå upp till min mormors och morfars lägenhet, dom är på Mallorca så vi tänkte övernatta där!
Bilder från doppet togs, och dom kommer upp här snarast! typ imorgon :)
Nu ska jag packa ihop lite saker, sedan drar viii
Ciiaaaoo♥




Jag älskar dig
Ich liebe dich
I love you


Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på världens bästa cissssssssssssssi

2009-05-24 @ 17:49:24
Postat av: fellllllla

hihi glömde skriva namn:)

2009-05-24 @ 17:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0