9c

Jag börjar verkligen få lite ångest nu.. Känns som att alla har hittat avslutningskläder utom jag? Helt sinnesjukt att jag varje år ska vara sist med att hitta.. Eller att orka ta tag i det! Nä, jag får släpa med mamma till tunapark i helgen! I värsta fel tar jag på mig en jävla sopsäck och har på avslutningen! Jag har ju hittat två klänningar som jag verkligen tycker om! Men... frågan är ju om jag vill lägga ut 800 kronor på en klänning? Svaret är ju faktiskt ganska enkelt: NEJ det vill jag inte!
Ju mer jag tänker på skolavslutningen desto ledsnare blir jag! För jag tycker faktiskt om min klass väldigt mycket! Och tro det eller ej, men jag skulle vilja gå tre år till med dessa människor!
9c, jag kommer verkligen att sakna er grymt mycket!
Men jag blir ju glad av att tänka på skolavslutningen också.. Jag menar, vem vill inte ha sommarlov? och efter sommarlovet får jag en chans att börja om i en helt ny skola och i en helt ny klass! Det kan ju nästan inte bli bättre!
Just nu vill jag bara att en viss människa ska höra av sig, så det så!




Kommentarer
Postat av: Emma Ahlenius

Haha ta på dig en svart sopsäck och gör som min pappa gjorde i åttan. haha skulle se roligt ut fast kanske inte så kul, men en sak du är fin i allt:D<33

2009-05-19 @ 16:48:28
URL: http://muminklamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0