peace and love

Jag vill åka ner till Borlänge den 22 juni med min vän Emelie och vara på Peace&Love-festivalen!
Igår när jag frågade mamma så sa hon iprincip Ja, men idag säger hon kanske, och att hon måste fundera på saken!
Syftet (som jag ser det) med att åka ner, är att träffa nya människor, umgås med Emelie, tälta och sova dåligt, kolla på as bra artister och bara få vara borta ett tag!
Syftet (som mamma ser det) är att man super, blir våldtagen och nerdrogad!
Varför ska alltid våra mammor vara så himla överbeskyddande och tro dom värsta sakerna angående allting?
Varför kan dom inte bara släppa oss lösa och lita på oss, så att vi får någon chans att ha kul?

Mamma har alltid rätt på något sätt, men inte på alla sätt!
Man KAN bli våldtagen; om man är så dum att gå ensam!
Man KAN bli nerdrogad; om man är så dum att ta emot någonting som någon bjuder på!
Man KAN supa; okej! det har jag inga argument emot!

Jag vill verkligen åka på det hääääär!!!

Nog om det här nu!
Vad gör jag? Jo jag har precis tagit en dusch, och just nu sitter jag i soffan och ska snart kolla på Den rätta för Rosing, och därefter Desperate Housewives!
Ha en trevlig kväll♥



Kommentarer
Postat av: Leia

Tänk dig själv om du vore mamma. Hon har nog ganska så rätt ändå. :P

Fast jag vet hur det är att vilja göra något som är både spännande och kul :D

2009-03-19 @ 17:01:17
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0