19.87

Hej allihopa!
Till att börja med måste jag berätta att jag städade bort atombombnedslaget i min garderob idag utav eget intiativ(?). Jag orkade liksom inte med att behöva lyfta på hundra miljoner grejer innan jag hittade tröjan som jag skulle ha på mig! Dessutom skulle det inte ha funkat att packa till P&L om jag inte själv hade koll på mina kläder.
  
före                                                                 efter
fint va?


Nu hade jag tänkt att berätta vad jag och min bästavän Felicia sysslade med här på kvällskvisten!
Egentligen inget speciellt eftersom att vi gjorde det som vi alltid gör när vi ses!
Det vill säga att vi åt på Max. Originalmålet är som gjort för oss två! Gud vad det där lät tjockt, men så är det!
Sorgligt men sant så kommer vi nog att bli tjocka en vacker dag! haha, men vad gör det? Vi har iallafall roligt!
Efter max så gick vi över till coop och köpte oss lite smått och gott.
Det roliga var att båda köpte lösgodis för exakt samma summa utan att vi ens hade bestämmt det eller tänkt på det!
19.87 haha helt sjukt!


 
Efter godisköpet så åkte vi till hällby. Jag skulle nämligen hämta en luftmadrass åt mig och Emelie till P&L..
Tack för lånet Elin!
Fellas far var snäll som skjutsade oss dit och sedan hem till mig igen!
Vi kröp som vanligt ner i sängen med film och godis i högsta hugg!
Idag kollade vi inte på Hitta Nemo, istället blev det Helens små underverk!
Weird titel på en film.. och den är inte som den låter! Jag lovar! haha..
Efter filmen kom Fellas mamma och hämtade henne, så då var det bara för mig att hoppa in i duschen!
Nu ska jag nog börja packa lite.. åker ju faktiskt till midsommarfirande imorgon!
riktigt kul!
ciiaaaoo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0