stressssss

Imorgon har jag planerat att åka och handla lite med mor min. På kvällen ska jag också träffa min bästa vän Felicia! Har saknat henne grymt mycket i helgen, undrar hur det kommer bli nästa vecka...
Hur som helst så måste jag påpeka att jag är grymt taggad för en vecka på P&L med Emelie.. Vi kommer ha så sjukt kul! Och det är jätte bra artister som ska dit, kan det bli bättre liks?
Jag är dock lite stressad, eller inte just precis nu! Men jag vet att jag kommer få en stressattack på söndag..
Min familj ska iväg med släkten till Julita över midsommar och kommer hem på söndag, så då blir det stressigt vill jag lova!
Det kommer ungefär se ut såhär:
packa upp
packa ner
dra till p&l

STRESSMAGEN KOMMER ATT KOMMA FRAM!
Men det är det förmodligen värt!
Yeye, nu ska jag kolla på någon film och sen sleeepa!
ciiaaaooo♥



Kommentarer
Postat av: felllllla

JAG SAKNAR DIG BÄSTAVÄN, KOM HEM VETTJA

2009-06-27 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0