nytt kapitel

Nu är håret helt okej! Bild på det får ni nog imorgon!
Påtal om imorgon så har jag sovmorgon tills 11.45, skapligt skönt faktiskt!
Imorgon ska vi nog bara rensa skåpen och så, shit! Det här börjar bli sorgligt..
Jag kommer verkligen att sakna min klass, lärarna och skolan! Det här är liksom slutet på ett av våra kapitel i livet.. Vi ska nu lämna grundskolan och börja gymnasiet! Nu har vi en chans att börja på nytt.. Ny klass, ny skola, nya kompisar! Allt kommer vara nytt.. och jag vet liksom inte om jag är redo för det ännu! Jag minns första gången min klass träffade varandra.. alla var från olika skolor så alla kände inte varandra! Vi pratade knappt med varann..
Det kan man verkligen inte tro idag, då vi har en grym sammanhållning! Jag vill inte avsluta det här kapitlet! För det kan ha varit bland det bästa i mitt liv.
Älskar min klass, 9c.

Tillbaka till ämnet nu. Vi lär iallafall sluta runt två imorgon, och då ska jag träffa Alice och klockan fem är det handbollsträning som gäller! Alice ska också träna.. jag längtar redan! Nu ska vi bli biffarna på niometer! haha!
Jag längtar efter Alice också.. Vi har inte setts så mycket på senaste med tanke på allt som har hänt! Hoppas det vänder nu när vi får sommarlov! Men det är jag säker på!
Kanske blir en resa till Turkiet med denna tjej i sommar också!
Nu är klockan snart 00.00, så därför tänkte jag borsta gaddarna nu för att sedan krypa ner under täcket och sussa tills 10 imorgon!
Ha det bäst,flodhäst!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0