lite halvnöjd sådär...

Kom precis hem ifrån frisören.. Ni får bild på håret imorgon eftersom att det är för lent för att platta eller något nu!
Varför gör frisörer alltid så? Har i något medel som gör att håret blir ohanterbart? Sååååå irreterande! eller vad säger vi Alice?
Det blev iallafall blonda slingor.. just nu känns det nästan för ljust, men det är nog bara för att jag är ovan! Allt som allt så är jag lite halvnöjd sådär! Blir nog bättre om några dagar eller så.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. men å andra sidan ska jag nog bara ta det lugnt.. har faktiskt lite mensvärk för ovanlighetens skull. Ska snart äta så då får vi se ifall det går över! Och om det gör de, så ska jag nog ringa Fella och fråga om hon vill hitta på något med mig!
ciiiaaaoo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0