home again

Halo människor!
Just nu är jag som en levande zombie efter denna grymma vecka!
Jag har inte alls lust att skriva nu. Så jag skriver senare när jag har fått bilder av Emelie, då blir det ju faktiskt roligare för er att läsa också!
Men om ni undrar så har jag haft AS roligt. Funderar på att dra dit ett gäng nästa år igen!
Härligt skulle det vara..
Nu ska jag och mamma laga tacos sen lär det bli någon film eftersom att jag är så trött.
Sov endast någon timme inatt, plus att jag sov hela bilresan hem!
Hör av er vetja, det är alltid kul!
Måste bara berätta att jag typ kommer att bo hos Alice den här veckan. Hon är faktiskt ensam hemma all weeek!
nice YÄÄÄÄÄ
nej, nu är det riktig matlagning på gång här hemma.
GUD VAD GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0