Du har något som ingen annan har, du är så underbar!

min dag har gått åt till att packa.. eller alltså! inte hela dagen, men typ en halvtimme av den som blev hela dagen eftersom att jag gjorde pauser hela tiden...
Men när jag var färdig så bestämde jag med Emma att vi skulle ses ett tag, sagt och gjort! En stund senare var jag hemma hos henne och spelade Buzz och Eyetoy. Jag hade nästan glömt bort att Eyetoy fanns, men det är fortfarande lika kul!
Efter spelandet så kollade vi på film, The Holiday hette den. Den får 3/5 toasters!
Den påminner för mycket om mig själv liksom. haha!
Sen fick Emma för sig att hon ville gå ut, klockan var då ungefär 22.00. Jag som är så snäll följde hennes fotsteg och vi hamnade hemma hos Mia.
Därefter hängde Mia med oss ut och vi satte oss på en jättestor gunga på lundbyskolans skolgård.. Många skratt senare så var vi tvungna att gå hem eftersom att myggen kom fram. Har faktiskt lyckats förvånadsvärt bra att undvika dom i år!

Så har min kväll sett ut, inte helt fel må jag säga!

Imorgon smäller det! Runt tre eller fyra åker vi upp till Borlänge med Emelies pappa.
PEACE AND LOVE 2009
GRYMT!
och nu när jag har koll på läget så känner jag mig as taggad för bajjamaja och tält i en vecka!

Nu ska jag äta choklad och kolla på In her shoes..
bloggar imorgon innan jag tar mitt pickpack från Eskilstuna!
PUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0