Tillbaka till verkligheten

Halo :)
Nu är vi äntligen hemma efter en lång resdag! Började med att vi åkte med en buss som gick från hotellet runt 10.
När vi var på flygplatsen träffade vi på Beccis och hennes mamma. Vi konstaterade att; att åka hem var som att åka tillbaka till verkligheten.
Klockan halv ett satt vi på planet, och klockan tre var vi på Arlanda igen! Min kära morfar mötte upp oss där och sedan körde vi hem. Riktigt skönt att vara hemma igen faktiskt, även fast man vill tillbaka igen.
Här är lite bilder iallafall

Flygplatsen i Antalya

När vi kom fram satte vi oss direkt i baren. Självklart trodde dom att jag var 18,
vilket ledde till många drinkar.

Innan vi gick upp till rummet för att sova såg bordet ut såhär!
Varken mamma, Dennis eller jag var särskilt nykter.

Första dagen i havet


Varje kväll klockan halv tio var det show!

Städerskorna kunde sitt jobb må jag säga!

Mi madre und ich!


Dennis och jag. (hahaha, kolla minen på andra bilden!)


Siesta

Man får leka med maten ibland :)



Baren blev det på kvällarna.



Usch haha, ser ni kulmagen jag har fått? Tur att träningen börjar snart innan man blir för tjock.


haha, busiga vi är :)

Så fort jag och mamma hade lärt dennis spela idioten, så blev han en idiot och bara nötade den hela tiden.

Sista bilden som togs med min kamera var på min ljuvligt goda frukost!
Och fella, varje morgon när jag åt mina harkluttar, så tänkte jag på dig!♥

Nu får det räcka med bilder.
Heipppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0