räddaren i nöden

Idag har det inte alls blivit några barn gjorda.
och med det menar jag inte det ni kanske tänker.. utan jag menar att jag inte har gjort ett skit!
Runt tolv kom jag på den smarta idén att Johan kanske inte hade något att göra, så jag smsade honom och jag hade rätt!
Han kom och mötte mig utanför porten och sen gick vi hem till honom.
Där kollade vi på Twilight.. eftersom att jag bara hade sett den en gång innan så hade jag glömt bort ungefär hälften!
Alltså hade jag glömt bort hur bra den var!
Yeye, trevligt värre var det iallafall!
Nu (klockan 03.00) sitter jag och pratar med trevliga människor på msn medans jag äter polly.
ååh polly...vad gott
ååh polly...vad gott
ååh polly...vad gott
haha älskar reklamen!
Ska snart borsta gaddarna och kolla på film!

Just det, angående headern så fixar Alice en till mig imorgon! hehe...
Skäms ju för min blogg nu!
På tal om imorgon så ska vi ha tjejkväll hemma hos Ellen, det är alltid lika kul!
Men imorgon ska vi ha skitkul!
OKEJ?

Nej, pollyn skriker på mig!
kysss hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0