kära judith

I fredags kom fella och hennes mamma o hämtade mig, när vi kom fram åt vi lite mat sen tog vi moppen ner till vattnet och badade. Efter att vi hade gjort det så sjöng vi singstar hela natten!
I lördags vaknade vi, sjöng singstar och sen kom Alice, hennes pappa och Stefan och hämtade oss. Då åkte vi hem till mig, eftersom att alice så gärna ville kolla på Air Bud så gjorde vi det.
Dubbad var den så den sög.
Efter filmen skrek våra magar efter Max, så det var bara att ta en promenad dit för att sedan beställa Originalmålet!
MUMS!
efter max åkte vi hem till mig, fixade oss och drog sedan hem till någon Alexandra.
Läskig fest må jag säga! Så vi tog med oss grabbarna ut till hållsta!
Det var en liten fest i en STOR herrgård!
Nu tänker jag inte berätta något mer om den här kvällen, för dom som bryr sig var ju faktiskt med!
hehe

Nu har jag och fella nyss varit på coop och köpt fett mycket godis så vi kan sitta och tröstäta ikväll!
MAT ÄR VÅRAN BÄSTA VÄN!
not.
ring om ni vill hitta på nåt!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0