Kära Judith

Nu har Felicia åkt hem, vi har spenderat fem nätter tillsammans! kommer kännas sjukt ensamt inatt.

Ikväll var vi iallafall på bio med linus, ludde, jonit, martin, martin och måns! Vi såg på Baksmällan, alla som sa att den var rolig hade faktiskt rätt! Ibland skrattade jag nästan så jag grät, hehe

Nu återstår det att packa för min del, sen har jag ingen aning om vad jag ska hitta på! Kanske ut och sno kundvagnar, eller busa med simon och alun!
nej just det, det är inte alls lika kul om inte fella är med mig!
snyft..
pussssssss sålänge

Kommentarer
Postat av: felllllla

2009-07-21 @ 22:43:07
Postat av: felllllla

sötis då!

jag saknar dig redan

2009-07-21 @ 22:44:40
URL: http://feliciabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0