for now and for always, you be the one I turn to

Morsning korsning!
Min helg har varit händelserik måste jag säga! hahaha.
I fredags var jag och Fella med rekarnesnubbarna Adam, Simon och Anton, efter ett tag kom Alun också!
Vi gjorde lite allt möjligt. Kollade på Linas kvällsbok, åkte till Statoil, lekte i en lekpark!
You name it! haha
I lördags var jag med Fella och Alice. Runt 6 tog vi bussen till Adam där vi grillade, spelade kubb och umgicks.
Runt klockan halv tio skulle grabbarna ut på krogen, så då tog vi (jag, filip, sofia, alice, fella och mia) taxi till typ fröslunda, för vi trodde att det va fest där. Men när vi kom dit så hade dom ställt in den, så då trängde vi ihop oss i en bil och fick skjuts till kvällskröken vid årby, för vi hade hört att det va fest där.
Men när vi kom dit så var det kanske fem snubbar där, en spydde och resten var ju allmänt konstiga. Så där var vi inte kvar särskilt länge! Filips bror fick komma igen och hämta oss, denna gång åkte vi hem till Filips pappa.
Han var inte hemma så vi fixade en egen liten fest!
Efter ett tag kom också grabbarna från krogen!
Efter mycket dans och dricka var det dags att börja gå hemåt! Klockan var då 04.00. Vi stannade till på statoil och köpte fyllekäk och klockan 05.15 klev vi äntligen in genom dörren och la oss i sängarna/soffan!
Mia, Fella och Alice sov hos mig, jag kan inte fatta att alla fick plats! Men men.
Nu ska jag städa innan mamma kommer hem. Efter det ska jag ut och springa och testa på vårat träningsshema!
Ser väldigt jobbigt ut! men yeye! Man måste ju.

Föresten, är det någon som vill göra nåt imorgon?
ciiaaaaooooo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0