dag 3

Halo kamrater!
Annu en stekhet dag har passerat och nu aterstar bara 3 hela dagar. Vadret ar kanon och nu har jag antligen blivit brun, eller ja. Det kan ju bli mkt battre!
Idag lade vi oss iallafall vid poolen istallet for vid havet! Ingen aning om varfor med bada funkar ju as bra! Det e nastan varmare i havet an i poolen, kan ni fatta hur varmt det e da?
Vi har precis kakat, sa nu sitter jag och dennis i datarummet, mamma e uppe pa hotellrummet och typ laser! Efter inlagget ska vi dra oss mot showen. Igar var den ur dalig, hoppas den e battre idag!
Foresten har vi hittat svenska mannskor, tror att det finns fyra svenska sallskap eller vad man ska saga. Jag och min familj, 2 killar i 20-ars aldern, en stor familj, och en gubbe och en tant!
Yeye, hur ar det hemma i sverige? hur e vadret?

Nu sticker jag ivag till showen, ha det bra! Skriver mera imorgon..
puss

Kommentarer
Postat av: BERIT<3<3<3

KOM HEM, JAG SAKNAR DIG BABE

DET ÄR SÅ JÄVLA TOMT UTAN DIG:(

2009-07-25 @ 23:01:22
URL: http://feliciabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0