nu är det nära

sitter hemma hos älskling, han duschar och efter det ska vi koka upp lite spaghetti och äta köttfärssåsen som blev över från i tisdags :)
därefter åker vi hem till mig, jag ska plocka fram lite kläder och göra sånt man måste göra innan man åker utomlands.
Imorgon kära vänner så är det julavslutning! Jag kan inte fatta att det redan har gått en termin sen min klass träffades första gången, det är fan sjukt! Känns som det var igår som vi stod utanför området och lekte "lära känna lekar". haha gud vad tråkigt det var måste jag ta och säga!

Imorgon natt åker vi till Gran Canaria, fyfabian vad bra tajming nu när det har blivit så jädra kallt!
Ser ut som att ni som blir kvar i Sverige får en vit jul i år iallafall, det är ju positivt :)
Nej, nu ska jag gå
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0