imorgon fella, imorgon!!!!!!

GUIF ÄR SÅ JÄVLA BRA!
sjukt bra match faktiskt, åtminstonde den sista kvarten.
Matchen slutade med att Guif vann med en boll mot Sävehof.
toppen!

Inatt sov jag och Fella hos henne, jag ville sjunga singstar hela natten med vid tolv sa fella att hon var trött. Så vad gör man inte för sin bästis? Jag erbjöd mig såklart att sjunga en godnattsång för henne men hon tackade nej.

Nu sitter jag och Fella i skolan, om cirka två minuter ska vi bege oss mot tyskan som blir min sista lektion för det här året!!!! TOPPPEEN!
Ikväll ska jag packa och vara med Ludde tills han ska iväg på någon dum uppesittarkväll :(
Så inatt sover jag ensam, men jag ska se till att Ludde får stoppa om mig och klia mig på ryggen tills jag somnar innan han får åka iväg!
åååå så skönt!
Föresten är jag helt blöt i rumpan för att våran klass nyss har varit och åkt pulka, riktigt skoj!

Nehe mina vänner,
Auf wiedersehen! (hejdå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0