idag är det bara 10 dagar kvar tills jag tar med mig min bästavän till Gran Canaria! wiiihhuuuu!

Jaha, egentligen orkar jag inte blogga men har man lovat så har man. Veckan som har gått så har jag hunnit med att få reda på några provresultat, vi har också firat Fella och kvällen blev ju bra, men inte riktigt som vi hade tänkt oss!
Idag hade vi engelska prov, har ingen aning om hur det gick om jag ska vara ärlig. Efter skolan så fick jag och Fella skjuts av Adam hem till mig, där blev det harkluttar och sedan åkte vi ner till Friskis och Svettis för att träna, riktigt nice! Därefter fick vi skjuts av Simon ut till Mora där vi befinner oss nu i brist på skjuts tillbaka in till stan. Så jävla typiskt, hahaha! Det är i dessa stunder som man ska ha körkort.

Påtal om ingenting så sitter jag och kollar på Biggest Loser nu, jag blir så grymt taggad av att se när tjockisar tränar och svettas som grisar! Mouhahahahahaha

Nej, nu har jag bloggat mer än tillräckligt!
Hörs imorgon!
Puss på er, och en extra stor puss till världens bästa pojkvän!
Älskar dig snygging♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0