HEJ ALLA FANS

Sitter hemma hos älsklingen och passar faktiskt på att blogga och lyssna på Calle Kristianssons; Walking in Memphis medan han duschar. Jag tajmade in perfekt att komma hit så att jag fick äta köttfärssås!
Så sjukt gott! Mycket godare än mammas om jag får säga det själv.
Annars så har jag gått i skolan idag, och efter det åkte jag och Fella till gymmet och tränade ett tag. Blev där lite längre än vad vi hade tänkt så det blev att ta bussen hem direkt och duscha.

Föresten! Idag har det snöat konstant hela dagen, jag och mina fötter blir inte glada av detta! Fast nu tänker jag börja använda mina Uggs igen så det kanske underlättar lite!
Tur att man slipper vintern ett tag, nu är det bara 3 dagar kvar!
Imorgon är det 2!
HAHAHAHA OMFG!

Nej människor, nu ska Cissi ta och plugga lite naturkunskap som hon har prov på imorgon!
Önska mig lycka till
Heippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0