16 barre

Idag vaknade jag av att dennis och mamma kom in och sjöng för mig.. när dom hade sjungt klart fick jag öppna lite presenter och sen somnade jag om lika snabbt! Jag och Fella hade nämligen sovmorgon..
Vi sov nog lite för länge och var nästan tvungna att springa till skolan! Vi hann precis i tid!

På lunchrasten kom Amanda och Caisa för att kidnappa mig när jag stod och pratade med lite människor! Dom drog mig till deras skåp, tog ur en påse från Amandas väska och där låg........ (trumvirvel)
EN KÖTTKORV!


hahaha, sötisarna hade suttit in pärlor i korven så att det stod Cissi.. jätte fin! Verkligen!

Idag hade vi Naturkunskap, lunch, idrott, tyska och samhällskunskap! Vi fick sluta nästan en timme tidigare..
Perfekt eftersom att jag och Felicia var tvungna att gå hem och kirra tårta!
Riktigt vacker blev den...
Nu har vi precis hämtat lite stolar, negerbollar och bullar hos mormor. Dom + farmor och Leif ska kommer om cirka 20 minuter!



Snyggare tårta har ni nog inte sett på länge! Am I right? ;)

Kommentarer
Postat av: caisa med korven! is back

AAAAAAAAAAAH :D så snygga ko0rv att jag får orgi! grattis snygging<3

2009-08-27 @ 21:04:42
Postat av: cissi

JAAA! SÅ JÄVLA HET KORV.. mmmmmmmmmmums! ååå! TACK, du kan vara snygg!

2009-08-27 @ 22:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0