uppdatering av helgen!

I fredags var det som sagt party i stora sundby! Vi hade skitkul!
På vägen dit var busschauffören snäll som stannade i några minuter för att jag, fella och elin behövde kisspaus!
Om det inte vore för den så hade jag nog helt seriöst kissat på mig!
När vi väl kom fram så träffade jag på massor som jag kände, vilket var väldigt kul! Jag och Fella skakade loss på dansgolvet som bara vi kan!
På vägen tillbaka till bussen är Ludde så klantig som sparkar på en flaska så att glaset går 1.5 cm in i foten!
Vilket ledde till att vi tillbringade några timmar av lördagen på Akuten. Han fick sy två stygn.
Vi firade detta med mat på Phoenix, sen stack vi hem till mig och så kom några hit! Dom drog senare på fest och då blev det bara jag, fella, mia och Emma kvar! Så vi tog bussen hem till Emma och sov där!
Riktigt rolig kväll blev det med mycket bär och bus! fnisssssssssssssss

Idag vaknade vi runt elva, klockan 13.17 tog vi bussen och nu sitter jag här helt ensam och övergiven! Har precis duschat, senare ska jag träffa ludde<3
puh-ass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0