söndag

Igår kom grabbarna hit en stund, det var alltså Sippe, Ludde, Martin och Jonit. Men efter en kvart kanske så åkte vi sporthallen och fortsatte handbollstittandet!
Efter en match fick jag och Fella skjuts hem igen och då var det Taco-tajm! mumsigt värre!
Sedan tog vi en promenad några busshållsplatser bort för att sedan hoppa på bussen som tog oss ut till Jonit där många andra var.
Vi gjorde det vanliga, rökte och kollade film!
klockan 01.10 gick nattbussen hem igen, och sen var det bara för oss att vandra genom nyfors hem till mig igen.

Idag vaknade vi runt elva, och nu har jag inte gjort ett skit förutom att ligga i sängen och kolla på när fella har gjort iordning sig. hon ska nämligen träffa Nattis idag, så därför ska jag nog passa på att antingen städa rummet eller garderoben. Eller både och, vi får se helt enkelt!

Hör av er om ni vill sysselsätta mig idag :)
Puh-ass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0