sommaren 09

Den här sommaren har varit väldigt händelserik.
Många roliga saker, men också tråkiga saker har hänt.


I början av sommaren var jag nästan inte hemma en enda gång, efter skolavslutningen så hade vi cup, Eken cup.
Med två dagars mellanrum var det dags för midsommarfirande i Julita. och med en-dags mellanrum så var det dags för Peace and Love med Emelie
Därefter började jag och Fella umgås mycket, vi festade, busade.. Ja, allt det där vet ni ju redan.
Tråkiga saker hände mellan mig och Alice, och sen var det dags för Turkiet med mamma och dennis en vecka.
När jag väl var där fick jag reda på att Vickan tagit självmord, vilket gjorde resan lite jobbig. Men faktiskt så försökte jag att inte tänka på det så mycket, utan det kunde jag lika gärna göra när jag kom hem...
Några dagar efter jag kommit hem åkte jag till Vintrosa på beachhandbollscup med laget, sjukt roligt var det att spela!
jätte kul att mitt lilla gäng tog bilarna och kom upp och kollade på mig också!
Cupen tog slut på söndagen, på måndagen åkte jag och älsklingsfella till Skärgårn och hade det så sjukt kul!
Inget slår skärgårn.
Efter skärgårn har jag och fella varit mycket med Ludde och company, vi har lärt känna nya människor såsom Elin och Tessan.
Jag har också kommit på vad som verkligen betyder något i mitt liv. och det är du♥

Ja, den här sommaren har jag lärt känna nya människor. Dels
Martin Lars, älskade vän!

(besök, strayboy.blogg.se) ;)
Men jag har också förlorat vänner. F,A,E.. Måste jag säga mer?
Tider förändras, jag förändras, ni förändras. Sånt är livet.

Här kommer lite bilder från sommaren!

Skärgårn med världens bästa Felicia!



Turkiet




Det här var bilder från de två bästa resorna jag har gjort i sommar.
Vad har ni gjort för kul? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0