Berit is back!

Igårkväll när Simon hade åkt iväg så bestämde vi oss för att åka till Ming och käka! Mumsigt..
Innan vi tog bussen ner till stan så berättade mamma för mig att mina skattepengar har kommit. 900 kronor direkt in på kortet kunde inte ha kommit lägligare!
Jag är härmed inte Eskilstunas fattigaste ungdom längre.
Efter maten på Ming blev det en promenad hem till Emma där vi kollade på film. Dom magiska skorna, sjukt bra film egentligen!
Senare efter filmen tog vi på oss våra blöta skor och knallade hem till mig igen, när vi kom hem gick vi upp och hämtade nycklarna till mormor och morfars lägenhet och sedan tog vi vårat pickopack och förflyttade oss dit!
Riktigt mysig kväll blev det med min bästavän!
Vi värmde mackor i ugnen och satt ute på balkongen i några timmar och bara pratade om allt mellan himmel och jord, ni vet, så som bara vi två kan? Och tro mig när jag säger att vi kan sitta och ta det lugnt också, det är inte bara Bus som står högst upp på listan! hehe

Idag ska vi ner på stan en sväng och inhandla lite saker som Aceton och puder.
Ikväll blir det nog att vara hundvakt åt Maja. Så söt hund det där!

Adiiiooos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0