16 om 16 dagar

Godmorgon! eller Godmiddag kanske man ska säga nu.. hehe
Bion igår får 4 av 5 oboyskedar Alltså väldigt bra, men inte klockren! Men som sagt, alla filmer kan inte vara som Hitta Nemo!
När vi skulle cykla hem från bion så märkte jag att jag inte hade någon luft kvar i framdäcket. Punka trodde jag, men det var bara någon jävel som hade tagit luftploppen eller vad det nu heter. Så vad gör man inte om man tar någon annans luftplopp och pumpar upp däcket igen och sen cyklar hem som om ingenting har hänt!? busigt.
Efter bion satte vi oss vid dagiset bredvid och rökte lite vattenpipa med Jonit, Martin, Sippe och Elin. Mycket trevligt, eller ja.. det blev mest lek för min och fellas del. Ganska mycket för Sippe och Martins del också!
Efter allt lek och stoj på dagiset så tog vi med oss filmen Kopps hem till Martin och kollade på den.
Jonit skjutsade hem oss efter, och sedan somnade vi fortare än fortast!

Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på, men något kul lär ju ske.. det gör de ju alltid!
pusshej


föresten så konstaterade jag och Fella precis att det är 16 dagar kvar tills jag blir 16. Rätt komiskt va?
Då blir det röj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0