I could live a thousand years, if I could be alone with you

halo alla glada människor!
Jag har precis kommit hem från stan, hittade ingenting idag! Vilket iofs var ganska tur med tanke på att mina pengar bara rinner iväg känns de som! Yeye, jag har beslutsångest också! Ska jag träna fys idag från 16.00-17.30 eller inte?
Det är liksom bara ivägen! Men samtidigt så får jag alltid så dåligt samvete när jag inte tränar..
Alice kommer nog till mig snart, så får väl diskutera lite med henne, hon är så bra på det! För hon får mig alltid att bestämma mig!
Ikväll ska jag iallafall äta middag hos Emelie, sen till Sundbyholm och kolla på brasan och sen sova hos Sippe.
Imorgon ska jag och Alice hem till henne och ta Årets Första Dopp! Sen blir det nog lite OC och varmchoklad efter det..
På lördag ska jag städa från BillysCup, efter det har jag inte en aning om vad jag ska hitta på! Så hojta till om ni vill göra något på lördag..
På söndag ska jag förhoppningsvis till Göteborg med mina kära vänner och heja fram Guif till final i globen! Så jävla kul om dom lyckas med det!
Men nu tillbaka till det riktiga livet och den jobbiga frågan; Vad ska jag ha på mig ikväll????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0