bytt blogg igen!

Hej allihopa!
Nu har jag tröttnat på både devote och blogspot så nu ger jag äntligen blogg.se en chans!
Min dag idag har varit ganska chill, började dagen med sovmorgon till halv tio! Idrott första lektionen, därefter svenska och matte! Sen sluuut!
Men för min hjärna var det inte slut, jag cyklade nämligen hem direkt och pluggade på biologin och SOn!
När klockan var 16.10 så mötte jag upp Amanda utanför min port och sedan åkte vi buss tillsammans till träningsmatchen! Vi vann, men inte med så mycket som jag hade hoppats! Men men.. Vinst är en vinst hur stor marginalen än är, vilket är tur! För annars hade jag nog inte kunnat visa mig i skolan under resten av terminen!
På matchen gick det faktiskt förvånandsvärt bra för mig! Jag spelade både på h9, h6 och m6! haha, skit roligt må jag säga!
På torsdag är det valborg vilket innebär att jag är ledig, ska sova as länge så att jag orkar vara uppe länge på kvällen och inte däcka klockan nio! Sedan ska jag träna klockan 16.00 till 17.30! Hoppas bara att mina ljumskar och hela benen hinner vila upp sig tills dess! Helt slutkörda är dom!
Efter träningen blir det väl att fixa sig och sedan är det Sundbyholm som gäller med mina underbara vänner!
JAG SKA HA SKIT ROLIGT!
Imorgon har jag biologiprov på Evolution, känns skapligt bra, men inte tillräckligt! Fast.. Just nu orkar jag verkligen inte plugga!
Nu blir det att sova,
Ha det bäst, Flodhäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0